gry>>> ciekawostki >>> strona główna

 

  ANNIE'S ROOM   Numerek 1
ARROWS   Strzałka-potoczna nazwa lotki
As   Potrójne pole sektora 20
BABY TON   Wynik 95, zazwyczaj trafienie 5x19
BAG O' NUTS   Wynik 45 w jednym rzucie
BARN DART   Trzecia lotka trafia celu, w który dwie pierwsze chybiają
BARREL   Beczka, część lotki którą trzymasz rzucając
BASEMENT   Podwójna 3
BED   Pole numeru - pojedyncze lub podwójne lub potrójne
BED & BREAKFAST   Wynik pojedyńczej-5, pojedyńczej-20, pojedyńczej-1w grze x01.       Oparte jest to na typowej cenie za łóżko i śniadanie, 26pence
BOMBS/BOMBERS   Bardzo duże i bardzo ciężkie lotki
BONES   Kiedy do wygrania potrzebujesz podwójnej 1, na tablicy oznaczone     jako X
BOTTOM OF THE HOUSE   Podwójna 3
BUCKET OF NAILS   Wylądowanie wszystkich 3 lotek w 1
BUCKSHOT   Ogrodnik-Kiedy twoje lotki lądują dookoła tarczy (sieje wszędzie         lotkami)
BULL BULLSEYE   Środek tarczy, Obszar ten podzielony jest na pojedynczy i   podwójny   środek
BULL OUT   Wygranie gry przez trafienie w podwójny środek
BULL UP   Rzucanie w środek w celu określenia kto rozpoczyna
BUST(ED)
  Fura-Trafienie więcej niż potrzebujesz w grze x01 i twoje punkty z     ostatnich rzutów nie liczą się
C   W grze Cricket ilość punktów zdobytych przez trzy rzuty np.
  potrójna-20, pojedyńcza-20, pojedyńcza-20 da wynik C-5 ponieważ   5 punktów zdobyto trzema rzutami
CAN'T DRIVE   Wynik 55
CHIPS   Wynik 26 punktów w rzucie
CHUCKER   Gracz, który rzuca do tablicy nie celując w nią, od niechcenia,
  obojętnie
CIRCLE IT   Kiedy gracz zdobywa wynik mniejszy od 10 i jego pomocnik krzyczy   do sędziego "Circle it!" aby ten podkreślił ten straszny wynik
CLOCK   Tarcza
CORK   Środek tarczy, zazwyczaj podwójny
CRACKED   Trafienie w pojedyncze pole podczas gdy celowałeś w podwójne
DIDDLE FOR MIDDLE   Rzucanie w środek aby zdecydować kto rozpoczyna grę
DIRTY DARTS   Uwłaczający slang dla wątpliwej taktyki
DOUBLE   Wąski zewnętrzny pierścień, który liczymy podwójnie
DOUBLE BULL   Część środka którą liczymy podwójnie
DOUBLE IN (DI)   Pole podwójne jest potrzebna aby zacząć grę x01
DOUBLE OUT (DO)   Pole podwójne jest potrzebna aby wygrać grę x01
DOUBLE TOP   Podwójna 20
DOUBLE TROUBLE   Niemożność trafienia podwójnego pola potrzebnego do wygrania gry
DOWNSTAIRS   Dolna część tarczy, zwykle w odniesieniu do 19 w grze x01
EASY IN   Gra która nie wymaga specjalnego rzutu aby zacząć liczyć punkty
EIGHTS   W slangu 18 w Cricket
FAT   Największa część numeru pomiędzy podwójnym a potrójnym polem
FEATHERS FIGHTS   Skrzydełka na końcu lotki dzięki czemu leci prosto
FEATHERS   Numerek 33
FIVES   W slangu 15 w Cricket
GAME ON   Poproszenie o ciszę na początku gry
GAME SHOT   Zwycięski rzut
HAT TRICK   Trafienie trzema lotkami w środek
HIGHT TON   Wynik pomiędzy 151 a 180 w grze x01
HOCKEY   Linia rzutu
HOUSE   Strefa podwójna lub potrójna
ISLAND   Część tarczy w którą rzucając zdobywamy punkty, wewnątrz     podwójnego pola. Jeżeli nie trafisz jesteś poza wyspą
KADHAFI   W grze Cricket zdobywanie więcej punków niż to potrzebne
LEG   Jedna gra w meczu typu x01
LITTLE / SMALL   Pojedyncze łóżko ( pole ) pomiędzy środkiem a polem potrójnym
LOW TON   Wynik pomiędzy 100 a 150 w grze x01
MATCH   Całkowita liczba gier (legów)
MAD HOUSE   Podwójna 1, ponieważ niemożność trafienia jej w x01 doprowadza   cię do szaleństwa
MIDDLE FOR MIDDLE   Rzut w środek w celu określenia kto rozpoczyna grę
MUGS AWAY   Przegrywający w pierwszej grze, pierwszy w następnej
MURPHY   Wynik pojedynczej -5, pojedyńczej-20, pojedyńczej-1 w grze x01.
  Oparty na Murphy's Law
NINE MARK   Trafienie trzech potójnych pól w jednym rzucie
NINES   W slangu 19 w Cricket
OCHE   Linia rzutu.wymawiaj "ockey"
PERFECT GAME   Zakończenie gry 501 dziewięcioma lotkami, Cricketa ośmioma
PIE PLACEK   Jakiekolwiek pole numeru
POINT MONGER   Osoba która rozmyślnie zdobywa więcej punktów niż potrzeba do
  zakończenia gry
POPCORN   Kiedy lotki lądują tak blisko siebie, że nokautują się na wzajem
RIGHT CHURCH ,
WRONG PEW
  Zdobywasz potrójne pole ale innego numeru
RIGHT HOUSE ,
WRONG BED
  Zdobywasz podwójne lub potrójne pole ale innego numeru
ROBIN HOOD   Uderzenie lotki w drzewce innej lotki
ROUND   Rzut 3 lotkami
ROUND OF 9   Trafienie trzech potrójnych pól w kolejce
ROYAL HOUSE   Podwójna 16
SCORER   Osoba zapisująca wynik. Inaczej Marker lub Chalker
SEVENS   W slangu 17 w Crcket
SHAFT   Część lotki z tyłu beczki do której są przymocowane skrzydełka
SHANGHAI   Trafienie pojedynczego, podwójnego i potrójnego pola tego samego numeru. Również nazwa gry
SHUT OUT   Przegrywasz grę nie zdobywając żadnych punktów
SINGLE IN (SI)   Rozpoczęcie gry x01 bez konieczności trafienia podwójnego pola
SINGLE OUT (SO)   Zakończenie gry x01 bez konieczności trafienia w podwójne pole
SIXES   W slangu 16 w Cricket
SKUNKED   Przegrywasz grę nie rozpoczynając nawet jej
SLOP   Zdobywasz pole lecz nie to co chciałeś
SPIDER WEB   Pająk-metalowa sieć, która dzieli tarczę
SPLASH   Zdobywasz wynik lecz nie tam gdzie chciałeś
SPLITTING THE 11   Trafienie pomiędzy 1 a 1 w liczbę 11 na tablicy
STRAIGHT IN   Gra nie wymagająca specjalnego rzutu do rozpoczęcia jej
STRAIGHT ON   Rozpoczęcie gry x01 bez konieczności trafienia w podwójne pole
STRAIGHT OFF   Zakończenie gry x01 bez rzucania w podwójne pole
THREE IN A BED   Trzy rzutki w jednym numerze
THROW LINE   Linia rzutu
TOE LINE   Linia rzutu
TON   Wynik 100 w jednym rzucie w grze x0
TON#   Wynik powyżej 100 w jednym rzucie w x01 np. ton-trzydzieści byłby wynikiem 130
TOP OF THE HOUSE   Podwójna 20
TOPS   Podwójna 20
TRIPPLE   Wąski wewnętrzny pierścień który liczymy potrójnie
TWO FAT LADIES   Wynik 88 w rzucie
TROMBONES   Wynik 66 w rzucie
UPSTAIRS   Górna część tarczy zazwyczaj w odniesieniu do podwójnej 20
WET FEET   Przekroczenie lini rzutu
WHITE HORSE     Wynik trzech potrójnych pól w Cricket
WIRE   Odbicie się lotki od drutu
X   Pojedyncza jedynka do zakończenia x01


 
 

[savoir-vivre] [ciekawostki][przepisy] [wpisz się do serwisu] [ciekawe strony][przewodnik][4hotele.pl] [euroserwer]

last minute Kraków  noclegi Kraków  Wesela Kraków  Bankiety Kraków 

index