Restauracje
 
Bielsko-Biała Bydgoszcz Kielce Kraków Kroscienko Poznań Warszawa Zakopane Żywiec Przewodnik po restauracjach

Z a p r a s z a m y wszystkich właścicieli restauracji do wpisywania się do przewo-dnika. Nie  czekaj !
........................................
nasza oferta
........................................

P o b i e r zformularz zgłoszeniowy (PDF, 170kb)

Chcesz śledzić na bieżąco aktualizacje w naszym serwisie? Wpisz e-mail:

 

Mniam, mniam! Sprawdzone pomysły na gotowanie z fantazją. [więcej...]

nowe subiektywne kompendium wiedzy na temat WHISKY. [więcej...]


R e d a k c j a - k o n t a k t :

E U R O S E R W E R
30-215 Kraków
ul. Strzelnica 16

tel. 0-12 / 425 25 48
fax 0-12 / 625 46 99

kontakt@euroserwer.com
www.euroserwer.com

© Euroserwer 2001

reklama restaurants.pl

Akcje reklamowena stronach restaurants.pl

 

Bannery reklamowe i butony na głównej stronie naszego serwisu:

wycena umieszczenia reklamy typu pull-in dokonywana jest w oparciu o czas ekspozycji lub ilość wyświetleń. Bannery na naszych stronach dają możliwość dotarcia do większej liczby unikalnych internautów i trafniejszego doboru grupy odbiorców. TUTAJmożesz zobaczyć miejsca na Twoją reklamę.

 

Artykuły sponsorowane:

materiał informacyjny przygotowany pod kątem sponsora, zdjęcia wybranych produktów, utrzymanie strony w tonacji kolorystycznej eksponującej markę firmy, linki do stron producenta lub firmy sponsora.

 

Dział sponsorowany:

odrębny dział poświęcony tematyce ściśle związanej z działalnością sponsora, konkursy, teksty, galerie, butony i boxy przygotowane pod kątem potrzeb sponsora. Wszystko utrzymane w kolorystyce eksponującej markę wybranej firmy.

 



Zainteresowanych wycenąwybranej formy reklamy na naszych stronach, prosimy o kontakt telefoniczny (0-12 / 425 25 48)

faxem (0-12 / 625 46 99)

lub pocztowy (e-mail: kontakt@euroserwer.com).

 

......................................................................................................................................

"...znalazł się człowiek z głową na karku, który pojął, że przyczyna tak ważka nie może być bez skutku; że skoro ludzie doznają codzień o tych samych godzinach tej samej potrzeby, stawią się tłumnie tam, gdzie ta potrzeba zostanie mile zaspokojona; że jeśli ów, co zjawi się pierwszy, zażąda piersi ptaka, kto inny zadowoli się udkiem; że ukrojenie w kuchni plastra mięsa nie pohańbi reszty; że klient zamknie oczy na nieco wyższy rachunek, jeśli będzie dobrze, szybko i schludnie obsłużony; że nie dojdzie się nigdy do ładu, jeśli konsumenci będą mogli podawać w wątpliwość cenę i jakość zamówionych dań; że w końcu rozmaitość potraw w połączeniu ze stałymi cenami tę ma zaletę, że odpowiada każdej kieszeni.


Człowiek, który to wszystko przemyślał, rozważył również wiele innych rzeczy, łatwych do odgadnięcia. Był on pierwszym restauratoremi stworzył profesję, która przynosi fortunę, ilekroć w jej uprawianiu uczestniczy dobra wola, zmysł ładu i umiejętność.(...)"

Anthelme Brillat-Savarin

 

[savoir-vivre] [ciekawostki][przepisy] [nasza oferta] [ciekawe strony] [przewodnik][euroserwer] [4hotele.pl]

savoir-vivre przepisy kulinarne ciekawostki euroserwer nasza oferta linki